Λιγότερη ταλαιπωρία – Περισσότερη οργάνωση
Η καθημερινή διαχείριση μιας πολυκατοικίας περιλαμβάνει πολύ περισσότερα από την έκδοση κοινοχρήστων. Από την επικοινωνία με τους ενοίκους μέχρι την παρακολούθηση συντήρησης και την επίλυση βλαβών, υπάρχουν αρκετές διαδικασίες που μπορούν να γίνουν πιο εύκολα και αυτόματα.
Καλύτερη επικοινωνία μεταξύ ενοίκων και διαχειριστή: Με τις νέες εφαρμογές πολυκατοικίας, οι ανακοινώσεις, οι ενημερώσεις και οι υπενθυμίσεις δεν χρειάζεται πλέον να μπαίνουν σε χαρτί στην είσοδο. Όλα γίνονται ψηφιακά, άμεσα και με απόλυτη σαφήνεια.
Πιο εύκολη έκδοση και πληρωμή κοινοχρήστων: Οι πλατφόρμες επιτρέπουν την πληρωμή κοινοχρήστων online, χωρίς μετρητά, χωρίς συναντήσεις και χωρίς καθυστερήσεις. Ο διαχειριστής μπορεί να παρακολουθεί ποιος έχει εξοφλήσει και ποιος όχι, ενώ οι ένοικοι πληρώνουν με δύο κλικ.
Οργάνωση συντηρήσεων και αιτημάτων: Από την καταχώριση μιας βλάβης μέχρι τον προγραμματισμό ενός τεχνικού, τα ψηφιακά εργαλεία διαχείρισης βοηθούν ώστε τίποτα να μην ξεχνιέται και όλα να γίνονται στην ώρα τους.
Δημοφιλείς ψηφιακές λύσεις και εφαρμογές
Ακολουθούν μερικές από τις πιο χρήσιμες digital υπηρεσίες που μπορούν να υποστηρίξουν μια πολυκατοικία σήμερα.
1. Online πλατφόρμα διαχείρισης πολυκατοικίας
Μια ολοκληρωμένη πλατφόρμα στην οποία ο διαχειριστής μπορεί να:- εκδίδει και να αποστέλλει κοινόχρηστα,
- βλέπει πληρωμές σε πραγματικό χρόνο,
- οργανώνει συντηρήσεις,
- αποθηκεύει έγγραφα (π.χ. συμβάσεις τεχνικών),
- παρακολουθεί τη δαπάνη ενέργειας και τις μηνιαίες χρεώσεις.
2. Mobile εφαρμογή για ενοίκους
Η mobile λύση επιτρέπει στους κατοίκους να:
- πληρώνουν κοινόχρηστα με κάρτα ή e-banking,
- λαμβάνουν ειδοποιήσεις κατευθείαν στο κινητό,
- δηλώνουν μια βλάβη εύκολα με φωτογραφία,
- συμμετέχουν σε ψηφιακές ψηφοφορίες για αποφάσεις πολυκατοικίας.
3. Αυτοματοποιημένα reminders & alerts
Από ειδοποιήσεις για συντήρηση λέβητα μέχρι ενημερώσεις για καθαρισμό, τα αυτόματα μηνύματα μειώνουν τις πιθανότητες να ξεχαστεί κάτι σημαντικό.
4. Ηλεκτρονικό αρχείο πολυκατοικίας
Όλες οι αποδείξεις, τα τιμολόγια, οι συντηρήσεις και τα πρακτικά συνελεύσεων συγκεντρώνονται σε ένα μέρος. Δεν χάνονται, δεν μπερδεύονται και μπορούν να ελεγχθούν ανά πάσα στιγμή.
Οφέλη για διαχειριστές και ενοίκους
Τα ψηφιακά εργαλεία είναι άκρως πρακτικά και αλλάζουν τον τρόπο λειτουργίας της πολυκατοικίας και για τις δύο πλευρές. Πώς;
Με διαφάνεια: Όλες οι κινήσεις γίνονται ηλεκτρονικά, με δυνατότητα ελέγχου ανά πάσα στιγμή. Οι ένοικοι βλέπουν που πηγαίνουν τα χρήματα, οι διαχειριστές έχουν καθαρή εικόνα των εξόδων.
Με ταχύτητα & αυτοματοποίηση: Εκεί που χρειαζόταν χειροκίνητη καταχώριση ή φυσική παρουσία, τώρα η διαδικασία ολοκληρώνεται μέσα από την πλατφόρμα. Λιγότερος χρόνος χαμένος, λιγότερα λάθη.
Με εξοικονόμηση χρόνου & κόστους: Με λιγότερη γραφειοκρατία και καλύτερη οργάνωση, μειώνεται η πιθανότητα καθυστερήσεων, υπενθυμίσεων και ασυνεννοησίας. Ακόμη και οι τεχνικές εργασίες γίνονται πιο οργανωμένα, αφού υπάρχει αρχείο και ιστορικό.
Πώς να επιλέξεις το κατάλληλο εργαλείο για την πολυκατοικία σου
Δεν έχουν όλες οι πολυκατοικίες τις ίδιες ανάγκες. Κάποιες χρειάζονται ένα απλό σύστημα έκδοσης κοινοχρήστων, ενώ άλλες θέλουν ολοκληρωμένη cloud λύση με αυτοματισμούς.
Πριν επιλέξεις:
- Πόσο “mobile friendly” είναι οι ένοικοι.
- Δες τι χρειάζεται περισσότερο ο διαχειριστής. Έκδοση κοινοχρήστων; Οργάνωση συντήρησης; Κεντρική επικοινωνία;
- Βεβαιώσου ότι υπάρχει υποστήριξη. Ένα καλό εργαλείο πρέπει να έχει live help, οδηγίες και γρήγορη εξυπηρέτηση.
- Δώσε βάση στην ευκολία χρήσης. Αν δεν είναι εύκολο, δεν θα το χρησιμοποιήσει κανείς.
Το Polikatikia.gr διαθέτει ένα ολοκληρωμένο σύστημα διαχείρισης πολυκατοικιών αποκλειστικά online. Αν θέλεις και εσύ να μπει η πολυκατοικία σου στην νέα «έξυπνη» εποχή, μάθε περισσότερα για το πώς μπορούμε να σε βοηθήσουμε.